ביקשתי מההורים שיידעו אותי כשהארגזים מגיעים, הגעתי במיוחד מירושלים כדי לפרוק אותם, הקדשתי לזה חצי יום,
היו בחצי יום הזה רגעי שבירה, והייתה שם גם הרבה אדישות- זה בלתי נתפס לחשוב שבן אדם הולך לצבא וחוזר בתור ארון קבורה, 2 שקיות זבל עם חפצים שלא נכנסו לארגזים ו3 ארגזים כחולים.
10.6.2025
אחרי שאחי נהרג ההורים שלי נפרדו ופינו את הדירה המשותפת שלהם, ארגז אחד במחסן של אמא שלי ושני ארגזים אצל אבא שלי.
לא תופס שום מקום, אצל אמא שלי הוא מאכלס בתוכו את הרולרבליידס שלנו. אולי זה יותר נחמד שהוא קיבל חיים חדשים. זה גם אחלה ארגז בגדול.
בתקופה האחרונה של אח שלי בצבא לפני שנהרג הוא פתאום התחיל לקרוא ספרים. הוא קרא את מלכוד 22 ואהב אותו מאוד וחיפשנו לו עוד ספרים
על הצבא שאולי הוא יאהב אז קנינו לו את ׳אם יש גן עדן׳.
אם אני זוכרת נכון הוא התחיל לקרוא אותו ומצא אותו מדכא מדי.
כשהוצאתי את הספר מהארגז חשבתי לעצמי שאם יש גן עדן אז יונתן בוודאות הראשון בתור לשם- הוא היה בן אדם כל כך מדהים, באמת מלאך בדמות אדם.